Byly vyznačeny další dvě nové místní vycházkové / nordic walking / běžecké trasy

16.11.2014 00:21

TRASY BYLY ROZŠÍŘENY, UPRAVENY A NĚKTERÉ ZCELA PŘESMĚROVÁNY. AKTUÁLNÍ STAV K 1.1.2019 NAJDETE NA: 100-1vkrupce.webnode.cz/a49-vychazkove-trasy/

V Krupce byly vyznačeny další 2 nové místní vycházkové trasy, které se skvěle dají použít i pro nordic walking a jedna i jako běžecká trasa. Obě opět začínají u Špitálního kostela Sv. Ducha ROZCESTÍM U BÝVALÉ PEKÁRNY.

3.TRASA - ZELENÁ začíná na ROZCESTÍ U BÝVALÉ PEKÁRNY, odkud sestupuje Husitskou ulicí směrem dolu. Po 100 metrech zahýbá doprava (zde můžete krátkou zacházkou navštívit KOSTEL SV. VÁCLAVA a prodejní dílničku KOUZLO VÁNOC) a vede uličkou Mlýnská, na jejímž konci přechází Horský potok. Za potokem, kde začíná i MININAUČNÁ STEZKA PŘÍRODA KRUŠNÝCH HOR, hned odbočuje doprava a stoupá podél téhož potoka a západním podhradím HRADU KRUPKA až do ulice Horská. Zde se dá odbočením doprava a přechodem přes most navštívit právě HRAD KRUPKA. Trasa však stoupá dál ulicí Horská, až k vodním nádržím, které obchází zprava. Pokračuje lesem podél Horského potoka a asi po půl kilometru odbočuje prudce doprava se stoupáním končícím u zahrádkářské kolonie. Dál prochází spodní částí zahrádkářské kolonie, v jejíž polovině přechází lehce doleva a hned zase doprava a pokračuje druhou polovinou zahrádkářské kolonie jejím prostředkem. Na konci zahrádkářské kolonie trasa zatáčí doprava. Zde stojí zato udělat malou odbočku ROVNĚŽ ZNAČENOU ZELENĚ na KALVARIENBERG, kde stojí kříž a odkud jsou nádherné výhledy do samotné MĚSTSKÉ MAMÁTKOVÉ ZÓNY HUSITSKÁ ULICE, do Teplické pánve a na České středohoří. Zpět se dostanete stejnou cestou. Od odbočky obchází zelená trasa Kalvarienberg lesem po jeho západním a jižním úbočí a sestupuje do ulice Na Hradbách. Zde pokračuje doleva a po pár desítkách metrů vstupuje do Husitské ulice. Při vstupu do Husitské ulice zatáčí doprava a MĚSTSKOU PAMÁTKOVOU ZÓNOU HUSITSKÁ ULICE vede dolu na svůj začátek na ROZCESTÍ U BÝVALÉ PEKÁRNY, kde rovněž končí.