VYZNAČENÍ NOVÝCH MÍSTNÍCH VYCHÁZKOVÝCH / BĚŽECKÝCH / NORDIC WALKING TRAS

18.07.2014 21:02

V Krupce byly vyznačeny 2 nové místní vycházkové trasy, které se skvěle dají použít i pro nordic walking, či jako běžecké trasy a 1 trasa na vyhlídkovou skálu Mrtvý kámen. Všechny začínají u Špitálního kostela Sv. Ducha ROZCESTÍM U BÝVALÉ PEKÁRNY. Další se připravují.

TRASA NA VYHLÍDKOVOU SKÁLU MRTVÝ KÁMEN - ORANŽOVÉ ZNAČENÍ začíná na ROZCESTÍ U BÝVALÉ PEKÁRNY a vede Cínovou ulicí směr Libušín. Ovšem zhruba po 100 metrech se odklání z oranžové trasy č.1 prudce doprava mezi domky. Po 50ti metrech zahýbá opět doprava do úzké (špatně znatelné) uličky mezi zahradami. Na konci uličky vyběhnete malý kopeček a jste na VYHLÍDKOVÉ SKÁLE MRTVÝ KÁMEN.

1. TRASA - ORANŽOVÁ začíná rovněž na ROZCESTÍ U BÝVELÉ PEKÁRNY, vede Cínovou ulicí a kolem KOSTELA SV. ANNY na Libušín. Pod Libušínem přechází přes koleje podél nichž vede k ulici Vinohrady, kde odbočuje do leva opět přes železniční přejezd a si po 20ti metrech zahýbá doprava strmě ke KAPLI BOŽÍHO HROBU a na KŘÍŽOVOU CESTU. Odtud pokračuje po HÁLKOVĚ STEZCE (Doktorce) až do UNČÍNA, kde končí na konci ulice 5.května.

2. TRASA - MODRÁ začíná na ROZCESTÍ U BÝVALÉ PEKÁRNY, odkud vede Cínovou ulicí. Po zhruba 85ti metrech odbočuje doleva k dětskému domovu. U dětského domova zatáčí doleva a po 30ti metrech uhýbá doprava strmě do lesa. Míjí STUDÁNKU POD ZAJEČÁKEM a vystupuje na samotném ZAJEČÁKU. Odtud odbočuje doleva a zhruba po 40ti metrech je krátká odbočka na VYHLÍDKU. Trasa jinak pokračuje dál až na asfaltovou cestu, kde vede zelené turistické značení. Zde zatáčí doleva a po STŘELECKÉ STEZCE, míjejíc PAMĚTNÍ DESKU připomínající někdejšího starostu Krupky Lechmana a další dva členy střeleckého spolku sestupuje do Husitské ulice. Při vstupu do Husitské ulice zatáčí doleva a MĚSTSKOU PAMÁTKOVOU ZÓNOU HUSITSKÁ ULICE vede dolu na svůj začátek na ROZCESTÍ U BÝVALÉ PEKÁRNY, kde rovněž končí.